خلعتبری: هواداران پرسپولیس مرا درک می‌‌کنند

خلعتبری: هواداران پرسپولیس مرا درک می‌‌کنند

خلعتبری: هواداران پرسپولیس مرا درک می‌‌کنند

 

محمدرضا خلعتبری

محمدرضا خلعتبری

 محمدرضا خلعتبری حضورش در لیست تیم‌ملی را با گلی که به تراکتور زد جشن گرفت اما دوست داشت با این گل تیمش ۳ امتیاز را کسب می‌ کرد. پس از کسب این تساوی در تبریز و در آستانه بازی با پرسپولیس گفت‌وگویی با او انجام دادیم که می‌ خوانید:
 
سپاهان بهتر بازی کرد
 
به نظرم بازی با تراکتور خوب بود و سپاهان بیشتر از تراکتور موقعیت گل داشت. ما فرصت‌های خوبی داشتیم که گل نشد و متاسفانه بازی ۱-۱ شد. خود من باز هم موقعیت داشتم و یک بار هم لک توپ را گرفت. ما می‌ توانستیم در این بازی پیروز شویم اما این نتیجه خارج از خانه بود و فکر می‌ کنم در ‌‌نهایت بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم. یک امتیاز در خانه حریف خوب است و ما نباید در بازی‌های آینده امتیازات خانگی را از دست بدهیم. آقای فرکی در تیم خوب کار کرده و امیدوارم با ایشان بتوانیم یک جام برای هواداران بیاوریم.
 
جو تبریز خیلی خوب بود
 
تراکتور هواداران خیلی خوبی دارد و جا دارد به این تیم به خاطر هوادارانش تبریک بگویم. هواداران این تیم در هر بازی از تیمشان حمایت می‌ کنند و جو خوبی در ورزشگاه یادگار امام دیدیم. من برای این تیم آرزوی موفقیت می‌ کنم.
 
آفساید نبود
 در صحنه‌ای که گل زدم توپ از بین مدافع حریف و بازیکن خودمان زیر پای من افتاد و گل زدم. آقای خطیبی گفته بودند که من گفتم آفساید بوده. اما من گفتم من با دفاع شما روی یک خط بودم و آفساید نبود. دیگر نمی‌ خواهم در مورد داوری صحبت کنم. به هر حال در بعضی از بازی‌ها سوت به ضرر ما زده شده اما آقای زرگر از داوران خوب ما هستند.
 
برای ۳ امتیاز بازی می‌ کنیم
 بازی خیلی سختی جلوی پرسپولیس داریم و باید این تیم را ببریم. ما برای ۳ امتیاز می‌ رویم و می‌ خواهیم تساوی‌هایمان را در این بازی بشکنیم البته بازی همانطور که گفتم سخت است. امیدوارم در این بازی هر دو تیم بازی خوبی انجام دهند و هر تیمی که شایستگی دارد پیروز شود.
 
خوشحالی جزئی از فوتبال است
 من در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و با تمام وجود برای موفقیت تیمم تلاش می‌ کنم و دوست دارم به سپاهان کمک کنم. به هر حال خوشحالی کردن هم جزئی از فوتبال است و هواداران پرسپولیس هم من را درک می‌ کنند. من یک سال خیلی خوب را در پرسپولیس و درکنار هواداران این تیم داشتم و توانستم با این تیم نائب قهرمان شوم و سهمیه آسیایی بگیریم. اما در حال حاضر به موفقیت تیم خودم فکر می‌ کنم و فکر نکنم بازیکنان سپاهان هم ناراحت شوند. به هر حال زمانی هم پرسپولیس بودم و جلوی سپاهان بازی کردم.
 
خوشحالم به تیم‌ملی دعوت شدم
 از اینکه به تیم‌ملی دعوت شدم خوشحال هستم. من برای تیم‌ملی خوب تمرین می‌ کنم و امیدوارم بتوانم خودم را نشان بدهم و به تیم‌ملی کشورم کمک کنم. اگر هم در ‌‌نهایت با تیم‌ملی نبودم برای هر بازیکنی که در تیم‌ملی است آرزوی موفقیت می‌ کنم چون موفقیت ایران آرزوی من است. به هر حال باید گذشته‌ها را فراموش کرد چون گذشته است و من برای آینده بهتر تلاش می‌ کنم.
 
شجاع فوق العاده کار کرده
 شجاع خلیل‌زاده از بهترین بازیکنان ماست و در این بازی هم توپ اتفاقی به پای او برخورد کرد. به نظر من در این چند بازی که هافبک دفاعی بوده فوق العاده کار کرده و توانسته به تیم مام کمک کند و از بازیکنان تاثیر گذارمان بوده. امیدوارم در تیم‌ملی هم بازی کند و برایش آروزی موفقیت می‌ کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:39 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]